تعطیلات نوروز نزدیک است و سفرهای نوروزی نزدیک تر، اگر تصمیم دارید به سفر برید و میخواهید تمام جزئیات سفرتان یادتان بماند یک روش جالب که به تازگی ترند و فراگیر هم شده باهاتون به اشتراک میذاریم.
آلبوم سفر یا  Travel Album ایده جدیدیست که به راحتی می‌تونید درستش کنید. حالا که چمدونتون آماده است دوربین هم بردارید و با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به آلبوم سفر توضیح بدیم.

 

وقتی میخواید به سفر برید اگر با هواپیما، قطار یا اتوبوس میروید از بلیطش عکس بگیرید یا بلیط و نگه دارید. در سفر از اتفاقات و چیزهایی که براتون جالبه عکس بگیرید. توی سفر اتفاقات زیادی براتون میفته، اتفاقای شیرین گاهی هم تلخ...
مهم اینه که یاد بگیرید از لحظه‌های بد خاطره خوب بسازید.
مثلاً اگه با ماشین شخصی تون رفتید سفر و توی راه ماشین پنچر شد از لحظات پنچرگیری عکس بگیرید و به عنوان یه چالش بهش نگاه کنید. وقتی به مقصد رسیدید تمام جاهای دیدنی شهرو بگردید و ببینید، یادتون نره عکس هم بگیرید.
اصلا به نظرم از وقتی که با چمدون از خونه میرید بیرون دوربینتون باید دستتون باشه و مشغول عکاسی باشید تا وقتی که به خونه برگردید. البته الان دیگه دوربین های موبایل جای دوربین های عکاسی رو گرفتند و همیشه در دسترس هستند. عکس از خودتون، مناظر، آدم‌ها، اثرهای قدیمی، همه و همه سوژه‌های جالبی برای عکاسی اند.

 

وقتی به خونه برگشتید عکس هارو انتخاب کنید، چاپ کنید و بر اساس تاریخ و زمان مرتبشون کنید. سایز عکس‌ها بستگی به سلیقه خودتون داره می‌تونید به صورت چارگوش، پولاراید یا مستطیل چاپشون کنید. بعد هم  اونها رو از اولین عکس سفر همراه با بلیطتون توی آلبوم بچسبونید. این طوری همیشه می‌تونید خاطرات سفرهاتون رو مرور کنید. الان شما یک Travel Album دارید.

 

به شما برای درست کردن آلبوم سفر، استفاده از آلبوم شومیزی‌های اینستاچاپ به همراه چاپ عکس‌هاتون از اپلیکیشن اینستاچاپ را پیشنهاد میکنم.
عکس های سفرتون رو میتونید مستقیم از گوشی موبایلتون با استفاده از اپلیکیشن اینستاچاپ در اندازه های مختلف سفارش بدین. عکسهای دوربینتون رو هم میتونید با استفاده از سایت سفارش بدین.